Tuesday 19 February 2008

Urgent: tickets needed for Celtic - Barça game

Necessito urgentment una entrada per al partit de demá entre el Celtic i el Barça. Jo vaig aconseguir una a través del club, peró no vull anar al partit sense la meva xicota!

Si algú té previst de venir a Glasgow a veure el partit i pot aconseguir-me una entrada, li agrairia eternament! Pintes a dojo garantitzades!

Salut i Força Barça!!
------------------------------------------------
Actualització divendres 22 Marc: voldria donar les gràcies a en Ferran, a qui vaig tenir la gran sort de trobar al Sports Bar a Sauchiehall St a Glasgow.
Quan torni a Barcelona de vacances penso trucar-te per pagar-te la ronda que vaig prometre.

-------------------------------------------------

Well, I only got one ticket from the club for the CelticBarça game on Wednesday 20 February. Apparently security will be tight for this game.

I urgently need another ticket for my gorgeous girlfriend!

Whoever provides a ticket will have a generous supply of pints before and after the game in Glasgow’s finest drinking dens.

Leave a comment with your email address and I will get in contact, or send me an email.

1 comment:

Anonymous said...

Oh,quina llastima si hi has d'anar sol! Segur que en trobaras alguna, has provat ebay? Miriam